• ~Selamat Datang~

    Assalamualaikum,blog ini moga2 dpt diambil pengajaran daripadanya dan amalkan dalam kehidupan seharian..semoga berbahgia di dunia dan di akhirat...Dan moga ukhuwwah di antara semua berpanjangan dan kekal hingga di akhirat nanti...Ameen Ya Rabbal Alamin...

Keluarga Kohatsa

Posted by Kohatsa: On 2:33 AM 0 comments


Dari kiri, Hj Azman (anak ke 10), Md Hairudin(9), Hj Mustapha(5), Hj Abd Razak(4), Hj Rosli(6), Hj Kamardin(7), Hj Ghazali(8), Hishamudin (11). di barisan depan, dari kiri, Hjh Nor Hairiah (13), Hjh Noraini (3), Allahyarham hj Nordin (1), Hjh Nortipah (2) dan Hjh Norlida (10)

Kesemuanya anak kepada Allahyarham Hj Md Top hj Daik bersama Allahyarahamah Hjh Esah bt. Long. Kampung asal, Sungai Mati Muar dan berhijrah ke Tangkak Johor sebagai kediaman tetap.

Semoga Allah mengurniakan RahmatNya kepada keluarga kami dengan memberi tautan kasih sayang dan ukhwah yang kuat dan mantap di dunia dan di akhirat... Amin Ya Rabbal Alamin...

“Dan yang mempersatukan hati mereka. Walaupun kamu membelanjakan semua kekayaan yang berada di bumi, niscaya kamu tidak dapat mempersatukan hati mereka, akan tetapi Allah telah mempersatukan hati mereka. Sesungguhnya Dia Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana..”

~ Al Anfal ayat 63~


Categories:

0 Response for the "Keluarga Kohatsa"

Post a Comment

Search

Sponsors