• ~Selamat Datang~

    Assalamualaikum,blog ini moga2 dpt diambil pengajaran daripadanya dan amalkan dalam kehidupan seharian..semoga berbahgia di dunia dan di akhirat...Dan moga ukhuwwah di antara semua berpanjangan dan kekal hingga di akhirat nanti...Ameen Ya Rabbal Alamin...

D'ARAB CAFE EXCLUSIVE SEK 7

Posted by Kohatsa: On 1:15 AM 0 comments

Assallamualaikum wr wb..

Dengan nama Allah Rabb yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

aHLAN wA sAHLAN... wa Marhaban..

2 mei 2010.. Pak Ai buka restoran baru di Shah Alam sek 7, belakang Pasaraya Bintang, dekat dengan UITM, kawasan student dan perumahan..

Kami diantara tetamu undangan yang dijemput datang untuk mekan dan meraikan restorn beliau.. TAHNIAH dan didoakan semoga murah rezeki dan mendapat asambutan yang baik dari pelanggan-pelanggan..

Pak Ai tenganmenyiapkan meja pelanggan dan melayani pelanggan yang baru sampai..

Tetamu undangan selesai menjamu selera... terlupa nak amik gambar masa makanan penuh, dah habis baru ingat nak amik gambar... begitulah kita ni, soal makan boleh lupa yang lain... astaghfirrlah...!!

Anyway, datang lah ya, jangan tak datang..

Satu lagi, tolong PROMOTE! PROMOTE! PROMOTE!...
benda baik bagus dipromotekan,
daripergi ajak makan kat hotel 4 atau 5 bintang, ajaklah ke sini.. sek 7 yang baru atau Anjung 7 yang lama.. harap maklum sikit, harga berbeza sikit antara kedua tu.. depends on target market dong!!!

Sekali lagi TAHNIAH dan semoga berjaya dan mendapat sambutan pelanggan yang baik dan rezeki melim[ah ruah untuk terus buat kebajikan dan tambahkan taqwa... AMIN..

Categories:

0 Response for the "D'ARAB CAFE EXCLUSIVE SEK 7"

Post a Comment

Search

Sponsors